Személyes ügyintézés felfüggesztése

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az új típusú koronavírus terjedésének megakadályozása céljából ügyfélszolgálati irodánkban a személyes ügyintézést 2020. március 17. napjától ideiglenesen felfüggesztjük.

Befizetéseiket egyedi utalással, postai vagy banki befizetéssel teljesíthetik. Átutalás esetén kérjük a közlemény rovatban feltüntetni a befizető fizetőkódját, nevét, címét.

Ügyfélszolgálatunkon ezen időszak alatt munkatársaink telefonos és elektronikus úton állnak rendelkezésükre.

Telefonszám: 06-49-544-323

e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.; Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A bejelentésekhez szükséges dokumentumokat az alábbiakban ismertetjük:

A szükséges dokumentumok a http://www.tszolg.hu/index.php/dokumentumtar weboldalról az ügyfélnyomtatványok mappából tölthetők le.

A Díjfizető (Fogyasztó) személyében bekövetkezett változást 8 napon belül mind a régi, mind az új Díjfizető kötelesek bejelenteni a TiszaSzolg 2004 Kft. és a Társasházak között fennálló Általános Közszolgáltatási Szerződés 5. pontja szerint „A Díjfizető személyének változását a régi és az új Díjfizető a változástól számított 8 napon belül köteles a Távhőszolgáltatónak írásban bejelenteni és ezzel egyidejűleg erről a Felhasználó képviselőjét értesíteni. A Díjfizetők személyében bekövetkező változások nem érintik a Felhasználó és a Távhőszolgáltató között létrejött Szerződés érvényességét. A Díjfizető a változás időpontjától jogosult a szerződésben foglaltak szerint a szolgáltatás igénybevételére és ugyanezen időponttól köteles a távhőszolgáltatás díjainak megfizetésére.”

A bejelentéshez az alábbi dokumentumok szükségesek:

Adásvételi vagy Ajándékozási szerződés esetén:

  • mindkét fél igazolja aláírásával a Nyilatkozat – tulajdonosváltozás nyomtatványon a változás tényét
  • Adatkezelési hozzájárulási nyilatkozat mindkét fél részéről
  • adásvételi, ajándékozási szerződés (vagy egyéb tulajdonosváltozást eredményező szerződés), vagy 1 hónapnál nem régebbi tulajdoni lap másolat (nem szükséges hiteles), melyen már be van jegyezve az új tulajdonos
  • melegvízmérőóra állás

Halálozás esetén:

  • Változás bejelentő nyomtatvány
  • Adatkezelési hozzájárulási nyilatkozat
  • ha még nincs Hagyatékátadó végzés akkor Halotti anyakönyvi kivonat bemutatása szükséges,
  • ha van jogerős Hagyatékátadó végzés, akkor annak bemutatása
  • ha az ingatlan közös tulajdonban volt akkor ezt igazoló 1 hónapnál nem régebbi tulajdoni lap másolat (nem szükséges hiteles)
  • melegvízmérőóra állás
  • ha a Hagyatékátadó végzésben több örökös van megnevezve, akkor elég annak jelezni a változást, akinek a nevére a továbbiakban a számlát kérik kiállítani

Névváltozás esetén:

  • Változás bejelentő nyomtatvány
  • Adatkezelési hozzájárulási nyilatkozat
  • Személyigazolvány és Lakcímkártya másolatát juttassa el postai vagy elektronikus úton

A szolgáltatás minden esetben a bejelentést követő hónap első napjával kerül az új Díjfizető (Fogyasztó) nevére Társaságunk Távhőszolgáltatási Üzletszabályzatának 18.6. pontja alapján „A távhőszolgáltató a közszolgáltatási díjról szóló számlát a tárgyhó első napján a nyilvántartásban Felhasználóként/Díjfizetőként, ennek hiányában a felhasználási hely tulajdonosaként szereplő természetes vagy jogi személy nevére állítja ki.”

Kérjük a fenti dokumentumokat aláírva postai vagy elektronikus úton eljuttatni Társaságunkhoz.

Köszönjük szíves megértésüket!